Univox a OFFICEO spojili své síly
Připravili jsme pro Vás nejčastější otázky a odpovědi.
Jak objednat u OFFICEO?
Online: zaregistrujte se na OFFICEO e-shopu pro velkoobchodní a firemní zákazníky https://online.officeo.cz.
V hlavičce e-shopu najdete odkaz Nová registrace. Po vyplnění formuláře Vám od Zákaznického centra OFFICEO přijde e-mail s přihlašovacími údaji, zpravidla do dvou hodin.
E-mailem: objednávky můžete odeslat na kz.objednavka@officeo.cz.
Telefonicky:na 8001 54325
Najdu u OFFICEO stejný sortiment, jako u Univoxu?
Nejen stejný, ale mnohem širší.
Kromě značek RILECART, GRAWERTON, GALERIA PAPIERU, HEYKKA, CRICCO, MEMOBE, KOBRA, WALLNER nabízí OFFICEO rozšířené spektrum profesionálních produktů a služeb (kompletní nabídka kancelářských potřeb včetně papíru a archivace, drogérie,
občerstvení, tonerů, pronájem tiskáren, technický servis, rozšířený sortiment ochranných pracovních pomůcek, pestrá nabídka PC sortimentu, elektroniky, elektrospotřebičů a nářadí, kancelářského nábytku a židlí s 3D designem na klíč,
speciální katalogy na tvorbu propagačních předmětů a dárků, vizitek, razítek, kalendářů a diářů, apod.)
Budu mít u OFFICEO stejné obchodní podmínky jako u Univoxu?
Ano, obchodní podmínky jako ceny, splatnost nebo dopravné jsou stejné nebo velmi podobné.
V případě potřeby kontaktujte obchodní zástupce, na které jste byli zvyklí:
Miroslav Koudela (miroslav.koudela@officeo.cz,tel. 777 605 910)
Alessandro Mansueti (alessandro.mansueti@officeo.cz,tel. 608 505 901).
Případně nám volejte na 800 154 325 nebo pište na e-mail: univox@officeo.cz
Jak se zaregistrovat v e-shopu OFFICEO?
Zaregistrujte se na OFFICEO e-shopu pro velkoobchodní a firemní zákazníky https://online.officeo.cz. V hlavičce e-shopu najdete odkaz Nová registrace. Po vyplnění formuláře Vám od Zákaznického centra OFFICEO přijde e-mail s přihlašovacími údaji, zpravidla do dvou hodin.
Jak reklamovat zboží dodané ještě Univoxem?
Záruční a pozáruční servis zboží dodaného v minulosti společností Univox zajistí OFFICEO. Kontaktujte reklamační tým na 8001 54325 nebo na univox@officeo.cz.
Kdo je OFFICEO?
OFFICEO je přední dodavatel kancelářských potřeb, ročně obslouží 30 tisíc zákazníků, zpracuje 500 tisíc objednávek a generuje obrat 1,8 miliardy Kč. Patří do rakouské skupiny PBS Holding, která je stabilní společností a úspěšně podniká celkem v 8 zemích střední a západní Evropy, kde má své dceřiné firmy.
OFFICEO má v nabídce rozšířené spektrum kancelářských potřeb včetně papíru a archivace, drogérie, občerstvení, tonerů, pronájmu tiskáren, technický servis, sortiment ochranných pracovních pomůcek, pestrou nabídku PC sortimentu, elektroniky, elektrospotřebičů a nářadí, kancelářského nábytku a židlí s 3D designem na klíč, speciální katalogy na tvorbu propagačních předmětů a dárků, vizitek, razítek, kalendářů a diářů, apod.
Více informací o OFFICEO můžete najít v této prezentaci.
Dodává OFFICEO zboží i na Slovensko?
Na Slovensku je pro Vás obchodní partner a distributor kancelářských potřeb společnost LAMITEC s.r.o., sesterská společnost OFFICEA. Prosím, obraťte se na společnost LAMITEC s.r.o. se sídlem Pestovateľská 9, 821 04 Bratislava - Ružinov. (tel. +421 800 165 262, tel. +421 2 491 074 74 nebo pište na e-mail: lamitec@lamitec.sk) Zástupci společnosti LAMITEC s.r.o. Vám nabídnou pestré spektrum produktů a služeb z oblasti kancelářských potřeb, které Vás jistě uspokojí.
OFFICEO s.r.o. převzalo zastoupení značek RILECART, GRAWERTON, GALERIA PAPIERU, HEYKKA, CRICCO, MEMOBE, KOBRA, WALLNER v Čechách i na Slovensku včetně dodávek zařízení a technické podpory. Pokud máte zájem o výrobky těchto produktových řad, Vaši objednávku rádi vyřídí v OFFICEO.